Contact Info / Websites

All 36 audio Reviews


Acid Rave[Dj-S] Acid Rave[Dj-S]

Rated 5 / 5 stars

heeeeeeeeeey niiiiiice

reeeeally niiiiiiiiiice buuuuuuuudy
greeeeeeat wooooooork, keeeeeep it uuuuuuup

fiiive out of fiiiiiiiiiiiiive


Sacrafan responds:

llllloooooolllllllll nnnnnnnnooo wwwwwwaaaaiiiiii!!!!!!


Sugar Thrash Sugar Thrash

Rated 4.5 / 5 stars

sounds like video game

sounds like a song when your up against the boss of the level
still, good job, you are good with music :)


procow responds:

Thankyou. I hope I don't get sued by barney.


hellion im paid lil wayne hellion im paid lil wayne

Rated 5 / 5 stars

+0.30

who sang it? was it you?
didn't sound like you
it's cool! i can see your music getting big
waiting for your next ;D


HellionProductionz responds:

nah i chopped up lil wayne's lyrics from a song called stuntin' like my daddy and just made the beat afterwards...thanx 4 the comment


hellion words of scarface hellion words of scarface

Rated 5 / 5 stars

ioh shit!

you are just to good O.O
i don't know how you do it, it is so original
i like how you always have the "it's another HELLION production" in the beggining of all your music.
rated 5


HellionProductionz responds:

thanx...im going back 2 the studio this friday do u think u can give me like a topic 2 do a song on...the reason i ask is because i want to record something that can stand out to people other than me...thanx


hellion true lyrics real life hellion true lyrics real life

Rated 5 / 5 stars

~real life~

sorry i'm not the type to give out good compliments like datboy
i can't really give you any good constructive critisism, i can only do that when i'm better then someone
all i say is that's awesome and keep it up but it never helps you
sorry for being the noob to comment on all of your videos


HellionProductionz responds:

it's cool...im about 2 rate your music.


hellion real hip hop beat 2pac hellion real hip hop beat 2pac

Rated 5 / 5 stars

Epic!

it's a REALLY great beat, you can't get any better then this!
can't wait for more of yours!!!!!!!!!
5/5


HellionProductionz responds:

thanx again!


hellion t pain need this beat hellion t pain need this beat

Rated 5 / 5 stars

awesome in it's purist form

that's good people are helping you out by pointing out some very small flaws in your music
this is awesome so keep it up
i can see your music in the best of the week!
if you can get enough people to rate your music, you really have a good chance
try reviewing others music and ask them to check out yours


HellionProductionz responds:

alright thanx...i never though of that,,,,that's a g:):)d idea...lol


hellion club banger dirtysouth hellion club banger dirtysouth

Rated 5 / 5 stars

man

this IS SICK
i LOVE it
man, your gonna do so great with music, this is unbeatable
uh, not to ruein the moment but someone 0 raped your music
god i hate those guys! but just listen to the reviews, not the rateings, you know how people are, but it's awesome so don't bother with the rateings :)


HellionProductionz responds:

yea i know. a lot of people have the tendency to hate...but i think im good at what i do so it doesn't bother me...btw thanx 4 the comment!


Dj Clayface -OutThereSomewhere Dj Clayface -OutThereSomewhere

Rated 5 / 5 stars

clay?

your names clay huh
cool
i like how you changed the music around alot, never got boring
so far i downloaded all your music and put it on my iPod
thnaks


mmmburgers responds:

yeah haha
actually its clayton
but people call me claface


Dj Clayface - ..Dark Heaven Dj Clayface - ..Dark Heaven

Rated 5 / 5 stars

title - awesome

very cool title
and the music made me picture "Dark Heaven" more
whoa... kinda freaky
anyway, this is going on my fravorite songs list!